Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Κοσμημάτων συνέχεια... Σκουλαρίκια

Καλησπέρα!
Έχω κάποια από τα σκουλαρίκια που έχω φτιάξει και είπα να τα ανεβάσω στη σημερινή μου ανάρτηση.

Σκουλαρίκια Καρδιά και Τετράγωνο
Το πρώτο ζευγάρι είναι φτιαγμένο από αλπακά, κηρόσκοινο, πέτρες και κρύσταλλα. Έκοψα τον αλπακά σε τετράγωνο και αφαίρεσα ένα κομμάτι δίνοντας το σχήμα καρδιάς. Αυτό το κομμάτι είναι το κεντρικό μου στοιχείο στο δεύτερο σκουλαρίκι, οπότε στο ζευγάρι, το ένα συμπληρώνει το άλλο. Χρησιμοποίησα κηρόσκοινο πάω στο οποίο έδεσα τα υλικά μου και στόλισα τα σκουλαρίκια με πέτρες και κρύσταλλα σε πράσινες, άσπρες και χρυσές αποχρώσεις. Και ιδού το αποτέλεσμα!



Σκουλαρίκια με κρύσταλλα και πεταλούδες.
Το δεύτερο ζευγάρι είναι κάτι πιο απλό. Σε ασημένια αλυσίδα πέρασα κρύσταλλα swarovski σε πράσινες αποχρώσεις και κρυστάλινες πεταλουδίτσες. Το αποτέλεσμα είναι αρκετά εντυπωσιακό λόγω του χρώματος και του ιριδισμού των κρυστάλλων. Περιμένω τις εντυπώσεις σας λοιπόν....



Με την ίδια λογική έχω φτιάξει αρκετά ζευγάρια σκουλαρίκια σε διαφορετικές αποχρώσεις και με διαφορετικές πέτρες,  κάποια από τα οποία έχω κρατήσει και κάποια έχω χαρίσει σε φίλες μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου